Mina grejer

Din personliga arbetsyta för göra-listor, uppgifter, skisser och anteckningar. Här kan du hålla ordning på alla dina grejer på ett och samma ställe.

Tillgängliga verktyg

Viktiga funktioner för din dagliga produktivitet

Göra-listor

Organisera dina arbetsuppgifter med ett intuitivt kanban-system i tre kolumner: Att göra, Pågående och Klart.

Skissbord

Digitalt skissbord för idéer och koncept med alla verktyg du behöver för att visualisera dina idéer.

Digitalt skissbord för idéer och koncept

Fullfjädrat skissbord med alla verktyg du behöver för att visualisera dina idéer

Tre typer av uppgifter

Snabba uppgifter

Enkla och snabba uppgifter som kan göras direkt

Långsamma uppgifter

Större uppgifter som kräver mer tid och planering

Återkommande uppgifter

Uppgifter som upprepas dagligen, veckovis, månadsvis eller kvartalsvis

Kanban-vy med tre kolumner för enkel översikt

Att göra

3 uppgifter

Uppdatera hemsidan med nya bilder

Förfaller om 3 dagar

Planera Q1 marknadsföring

Förfaller om 1 vecka

Veckorapport till teamet

Varje fredag

Pågående

2 uppgifter

Skapa offert till ny kund

Förfaller idag

Genomför kundintervjuer

Förfaller om 5 dagar

Klart

5 uppgifter

Skicka faktura till Acme AB

Slutförd igår

Boka möte med leverantör

Slutförd för 2 dagar sedan

Dra och släpp uppgifter mellan kolumner för att uppdatera status

Kommande funktioner

Vi utökar ständigt Mina grejer med nya verktyg

Anteckningar

Skapa och organisera personliga anteckningar för möten, idéer och viktiga påminnelser.

Dokumentlagring

Spara och hantera dina egna arbetsdokument direkt i plattformen med versionskontroll.

Få ordning på dina uppgifter

Börja organisera ditt arbete med Mina grejer och alla andra verktyg, kostnadsfritt i tre månader.

Registrera dig