Viktiga funktioner för din dagliga produktivitet
Organisera dina arbetsuppgifter med ett intuitivt kanban-system i tre kolumner: Att göra, Pågående och Klart.
Digitalt skissbord för idéer och koncept med alla verktyg du behöver för att visualisera dina idéer.
Fullfjädrat skissbord med alla verktyg du behöver för att visualisera dina idéer
Enkla och snabba uppgifter som kan göras direkt
Större uppgifter som kräver mer tid och planering
Uppgifter som upprepas dagligen, veckovis, månadsvis eller kvartalsvis
3 uppgifter
Uppdatera hemsidan med nya bilder
Förfaller om 3 dagar
Planera Q1 marknadsföring
Förfaller om 1 vecka
Veckorapport till teamet
Varje fredag
2 uppgifter
Skapa offert till ny kund
Förfaller idag
Genomför kundintervjuer
Förfaller om 5 dagar
5 uppgifter
Skicka faktura till Acme AB
Slutförd igår
Boka möte med leverantör
Slutförd för 2 dagar sedan
Dra och släpp uppgifter mellan kolumner för att uppdatera status
Vi utökar ständigt Mina grejer med nya verktyg
Skapa och organisera personliga anteckningar för möten, idéer och viktiga påminnelser.
Spara och hantera dina egna arbetsdokument direkt i plattformen med versionskontroll.
Börja organisera ditt arbete med Mina grejer och alla andra verktyg, kostnadsfritt i tre månader.
Registrera dig